سرفصل دوره آموزشی آبدارچی و نظافتچی | پرسنل خدمات و پذیرایی
- اصول میزبانی و فنون پذیرایی و تشریفات (آموزش عملی و تمرین حین آموزش)
- آشنایی با آمادهسازی غذاها، میان وعدهها و نوشیدنیهای گرم و سرد و سبکهای مختلف سرو آنها
- شناخت وسایل، تجهیزات و ملزومات پذیرایی و روش کار با آنها و طرز استفاده صحیح
- آداب و مقررات اداری و کسب مهارتهای نوین تشریفات جلسات اداری شرکت
- شرح وظایف نیروهای خدماتی و توجیه کردن نیروها و نکات مهم خدمترسانی
- الگوهای صحیح رفتار اداری، نوع برخورد و تکریم اربابرجوع (مهارت ارتباط مؤثر و بیان صحیح)
- خصوصیات و ویژگیهای رفتار شایسته و اخلاق کار (پرورش نیروهای خدماتی توانمند با روابط عمومی بالا)
- تعهد و علاقهمندی به خدمت کردن به دیگران
- آداب ورود به اتاق جلسات کاری و توزیع نامههای اداری و جابجایی برگههای مدیران و کارمندان
- روشهای استاندارد و مراحل اجرای نظافت محیط کار ازجمله سرویس بهداشتی، آبدارخانه، سالن جلسات و… (آموزش کارگاهی)
- شناخت انواع مواد شوینده و ضدعفونیکننده و نحوه صحیح استفاده جهت جلوگیری از آسیب جسمی و مالی
- توجه به بهداشت شخصی ، لباس کار و الزامات یونیفرم و ویژگیهای شخصیتی مسئول تشریفات پذیرایی
- چکلیست ارزیابی و فرم نظرسنجی