سرفصل دوره آموزشی آبدارچی و نظافتچی | پرسنل خدمات و پذیرایی

  1. اصول میزبانی و فنون پذیرایی و تشریفات (آموزش عملی و تمرین حین آموزش)
  2. آشنایی با آماده‌سازی غذاها، میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد و سبک‌های مختلف سرو آن‌ها
  3. شناخت وسایل، تجهیزات و ملزومات پذیرایی و روش کار با آن‌ها و طرز استفاده صحیح
  4. آداب و مقررات اداری و کسب مهارت‌های نوین تشریفات جلسات اداری شرکت
  5. شرح وظایف نیروهای خدماتی و توجیه کردن نیروها و نکات مهم خدمت‌رسانی
  6. الگوهای صحیح رفتار اداری، نوع برخورد و تکریم ارباب‌رجوع (مهارت ارتباط مؤثر و بیان صحیح)
  7. خصوصیات و ویژگی‌های رفتار شایسته و اخلاق کار (پرورش نیروهای خدماتی توانمند با روابط عمومی بالا)
  8. تعهد و علاقه‌مندی به خدمت کردن به دیگران
  9. آداب ورود به اتاق جلسات کاری و  توزیع نامه‌های اداری و جابجایی برگه‌های مدیران و کارمندان
  10. روش‌های استاندارد و مراحل اجرای نظافت محیط کار ازجمله سرویس بهداشتی، آبدارخانه، سالن جلسات و… (آموزش کارگاهی)
  11. شناخت انواع مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده و نحوه صحیح استفاده جهت جلوگیری از آسیب جسمی و مالی
  12. توجه به بهداشت شخصی ، لباس کار و الزامات یونیفرم و ویژگی‌های شخصیتی مسئول تشریفات پذیرایی
  13. چک‌لیست ارزیابی و فرم نظرسنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *