مؤسسه دوره‌های آموزشی پذیرایی و تشریفات | آموزشگاه تشریفات پذیرایی

چه شرکتی کارمندان جدید استخدام کرده باشد چه به دنبال ارتقای کیفیت کار کارکنان خود باشد و یا صرفاً به دنبال ایمن نگه‌داشتن کارکنان باشد، برنامه آموزشی صحیح همیشه موردنیاز است، آموزش کارآمد به کارکنان توانایی انجام کارها به بهترین نحو در هر زمان و ایمنی در کارشان را می‌دهد.

آموزش و توسعه کارکنان هم به نفع نیروهای یک سازمان است هم به نفع کارفرما، بنابراین هر سازمان برای پیشرفت دوچندان خود باید  آموزش را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری تجاری در نظر بگیرد زیرا هزینه‌های نهایی آن در انتهای کار نتیجه چند برابر دارد.

یک موسسه آموزش تشریفات و پذیرایی عالی چگونه است؟

برای انتخاب یک موسسه خوب برای آموزش کارکنان خود باید به نکات زیر دقت کنید.

۱- کیفیت در ارائه خدمات: تلاش مدیریت و تمام افراد بر کیفیت در ارائه آموزش مفید و کارآمد برای سازمان شما باشد.

۲- زمان آموزش متناسب: زمان کلاس تداخلی باکار افراد نداشته باشد مثلاً در پایان هفته زمانی که افراد زمان آزاد دارند برگزار شود.

۳- محل برگزاری مناسب: دسترسی به مکان برگزاری کلاس‌ها و موسسه آسان بوده و به‌دوراز شلوغی باشد.

۴- تجهیزات آموزش: جزوات برای تکرار مطالب، استفاده از پروژکتور و وسایل کار برای توضیح نکات به‌صورت عملی برای درک بهتر مطالب آموزشی همچنین ازنظر نور خوب، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برخوردار باشد.

۵- مدرس دوره: انتخاب افراد متخصص و باتجربه ، یافتن افراد مناسب تا بتوانند نیازهای سازمان شمارا درک کرده و آموزش آن‌ها مختص به حوزه کاری شما باشد.

۶- هزینه مناسب: هزینه دوره باید مناسب آموزشی که در اختیار شما قرار می‌گیرد باشد.

۷- احترام به شرکت‌کنندگان دوره: رفتار مناسب کارکنان و پرسنل آموزشی با دانشجویان و مهمانان

گفته شد آموزش کارکنان برای همه افراد سازمان سودمند خواهد بود،

الف: آنچه سازمان از آموزش کارکنان به دست می‌آورد:

ب: آنچه کارکنان از آموزش به دست می‌آورند:

+ مزایای آموزش حضوری:

یک مجموعه آموزشی خوب باید در تلاش برای نیازسنجی برای سازمان شما باشد تا مؤثرترین آموزش متناسب با کارکنان شما و حوزه‌ای که در آن کار می‌کنند را ارائه دهد،

پس از نیازسنجی باید اهداف کار شمارا درک کرده و با ابتکارت شرکت شما همسو باشد و با آموزشی نوین و برنامه آموزشی مناسب به مشکلات موجود و خلأهای افراد در مهارت‌هایشان رسیدگی کند به صورتی که کارکنان سازمان در حمایت و اهداف شرکت شما حرکت کنند.

+ چرا نیروهای خود را آموزش دهیم؟

موسسه میهن ملل به مدیریت و تدریس اساتید باتجربه و متخصص، سال‌هاست که در زمینه آموزش اصول تشریفات و پذیرایی به مجموعه‌ها و سازمان‌های بزرگ در حیطه‌های کاری مختلف کمک می‌کند دوره آموزشی فنون تشریفات و پذیرایی را به‌صورت مؤثر برگزار کنند و کارکنان خود را آموزش دهند.

کلاس‌های آموزشی به‌صورت حضوری و غیرحضوری در محل موسسه تهران_خیابان طالقانی برگزار می‌شود.

آموزش بهداشت، ایمنی و امنیت

برخی از سازمان‌ها زمان برای آموزش بهداشت، ایمنی و امنیت در سازمان اختصاص نمی‌دهند درصورتی‌که به‌احتمال‌زیاد حاضر به انجام اقداماتی برای حفظ امنیت داده‌ها و اطلاعات خود هستند، اما از ایمن نگه‌داشتن کارکنان خود غفلت می‌کنند.

به‌جز ایمن نگه‌داشتن افراد سازمان از هر نوع خطری بسیاری نکات دیگر در مورد دیدگاه مراجعه‌کنندگان و مهمانان شما هنگام حضور پیدا کردن در سازمان شما وجود دارد.

در پایان آموزش کارکنان در تمام اشکال نباید نادیده گرفته شود، برنامه‌های آموزشی و کلاس‌ها و کارگاه‌های مفید برای جنبه‌های مختلف کاری وجود دارد که مزایای استفاده از آن‌ها بسیار زیاد است و سرمایه‌گذاری برای آموزش کارکنان از کارهایی است که هر سازمانی باید برایش زمان بگذارد و حداکثر کمک را به سازمان یا کارکنان خود بکند.

آموزش کارکنان نه‌تنها مهارت افراد را در کارشان افزایش می‌دهد بلکه  به افزایش نرخ رشد سازمان کمک می‌کند، بنابراین توسعه کسب‌وکار با توسعه کارکنان و مهارت‌هایشان شروع می‌شود.

امیدواریم مقاله معرفی موسسه آموزش تشریفات و پذیرایی برای شما مفید واقع‌شده باشد.

 برای همکاری با ما و جهت اطلاع از تاریخ و ساعت و یا هزینه دوره‌های آموزشی و کلاس‌های فنون تشریفات و پذیرایی در موسسه، با ما تماس بگیرید.

نویسنده و منبع: میهن ملل mihanmelal.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *