آموزش غیرحضوری پذیرایی و تشریفات | مزایا و معایب آموزش مجازی و آنلاین تشریفات پذیرایی
در مقالات قبل به کارگاههای حضوری و مزایای آنها اشاره شد، در این مقاله به مزایا و معایب آموزش مجازی دوره مدیریت و اصول و تشریفات میپردازیم. عبارت “آموزش مجازی” اخیراً بیشتر شنیده میشود و دلایل زیادی بخصوص رویدادهای اخیر جهانی دارد. آموزش مجازی اصول آموزش حضوری و کلاسی را در نظر میگیرد و تجربه […]
شرح وظایف سرپرست خدمات شرکتها | سرپرست پذیرایی اداری شرکت
در این مقاله به وظایف سرپرستان خواهیم پرداخت، آیا به سمت سرپرستی فکر میکنید و یا در مورد مسئولیتهای مدیر خود در رابطه با نقش خودتان در سازمان کنجکاو هستید، برای هر دو مورد مهم است که عملکرد سرپرستان در محل کارتان را درک کنید. ناظر کیست؟ ناظر کسی است که بر تیم یا فردی […]
بهترین دوره آموزشی پذیرایی و تشریفات در تهران_ ایران کجاست؟ | کلاس آموزشی تشریفات و پذیرایی
در این مقاله به ویژگیهای یک دوره آموزشی مؤثر در موضوع تشریفات و پذیرایی اشاره میشود، هر برنامه آموزشی که دارای این رویکردهای نوین برای آموزش خود باشد بهاحتمالزیاد از بهترین کارگاه و کلاسهای آموزشی اصول و فنون پذیرایی و تشریفات است. دور شدن از روشهای سنتی آموزشی بهصورت تئوری از اولین کارهاست، افراد تنها […]
برگزاری دوره آموزش اصول خدمات و پذیرایی | کلاس خدمات پذیرایی
برگزاری دوره آموزش اصول خدمات و پذیرایی | کلاس خدمات پذیرایی برخی از مجموعهها با توجه به شرایط تصمیم به آموزش نیروهای خدمات خود میگیرند و میخواهند سریعتر با استفاده از آن سطح کارکنان و درنهایت تیم را افزایش دهند. هر برنامه آموزشی که انتخاب میشوند باید ویژگیهایی داشته باشد تا بتواند خلأهای مهارتی کارکنان […]
بهداشت و نظافت آبدارخانه اداری / ایمنی و بهداشت در آشپزخانه شرکت / آبدارخانه
نکات نظافت و بهداشت آبدارخانه اداری / ایمنی و بهداشت در آشپزخانه شرکت / آبدارخانه هزینهها و جراحاتی که ممکن است در اثر رعایت نکردن نکات ایمنی و نظافت و بهداشت در محل کار برای افراد پیش بیاید برای همه گرانتر از رعایت نکات تمام میشود پس توجه به نکات بهداشتی و ایمنی برای حفاظت […]
پذیرایی از مهمانان خارجی در محل کار / آموزش پذیرایی و میزبانی از میهمان بینالمللی در شرکت
هر کشور آدابورسومی مخصوص به خودش را دارد که از گذشته خود گرفته و همواره بر آن پایبند است و بهعنوان قانونی نانوشته در کشورش جاافتاده است، اما بااینهمه تفاوت فرهنگ که در دنیا مشاهده میشود آدابورسومی وجود دارد که رعایت آن برای همه کشورها عرف شده است و تعدادی فرهنگ مشترک برای آنها است […]
آموزش میزبانی و مهمانداری در شرکت | آموزش مهمانداران اداری
میزبان یا مهماندار در یک مجموعه معمولاً فعالیتهایی مربوط به خوشامدگویی به مشتریان، نشستن افراد، مدیریت زمان و بسیاری از موارد دیگر را انجام میدهد. بنابراین مهماندار اولین چهرهای است که مهمانان هنگام ورود به یک سازمان میبینند و یک مهماندار عالی با لحن و خوشامدگویی آنان را برای یک تجربه فوقالعاده از آن محیط […]
آموزش آداب پذیرایی از مدیران شرکت و مدیرعامل در جلسات کاری / ویژه آبدارچیان
آموزش آداب پذیرایی از مدیران شرکت و مدیرعامل + ویژه آبدارچی رئیس اگر میخواهید یک آبدارچی و یا پیشخدمت خوب برای سازمان خود باشید مهم است در برخورد با افرادی که به آنان سرویسدهی میکنید چگونه تعامل و رفتاری برقرار میکنید، تقویت مهارتهای بین فردی مثل ارتباطات قوی و یا صبر به شما کمک میکند […]
مؤسسه آموزشی و کلاس پذیرایی و تشریفات | آموزشگاه و موسسه آموزش تشریفات و پذیرایی
مؤسسه دورههای آموزشی پذیرایی و تشریفات | آموزشگاه تشریفات پذیرایی چه شرکتی کارمندان جدید استخدام کرده باشد چه به دنبال ارتقای کیفیت کار کارکنان خود باشد و یا صرفاً به دنبال ایمن نگهداشتن کارکنان باشد، برنامه آموزشی صحیح همیشه موردنیاز است، آموزش کارآمد به کارکنان توانایی انجام کارها به بهترین نحو در هر زمان و […]